• Altijd Gratis Verzending
  • Italiaans Design 
  • 100% Gerecycled & Recyclebaar

Klachtenregeling Elezza

Bijgewerkt | 15-12-2025

Bij Elezza doen wij er alles aan om onze producten en service zo zorgvuldig mogelijk aan te bieden. Toch kan het voorkomen dat u niet volledig tevreden bent of dat er iets niet verloopt zoals verwacht. In dat geval horen wij dat graag, zodat wij samen met u naar een passende oplossing kunnen zoeken.

Indienen van een klacht
Heeft u een klacht over een product, onze dienstverlening of de afhandeling van uw bestelling, dan verzoeken wij u deze klacht zo spoedig mogelijk bij ons kenbaar te maken. U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar info@elezza.nl. Vermeld hierbij bij voorkeur uw naam, ordernummer en een duidelijke omschrijving van de klacht. Indien van toepassing kunt u ook foto’s meesturen ter verduidelijking.

Wij streven ernaar om uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst inhoudelijk te beantwoorden. Mocht het meer tijd vergen om tot een oplossing te komen, dan brengen wij u hiervan tijdig op de hoogte en laten wij weten wanneer u een verdere reactie kunt verwachten.

Oplossing en afhandeling
Elezza zal zich inspannen om iedere klacht zorgvuldig te beoordelen en samen met u tot een redelijke en passende oplossing te komen. Wij vinden het belangrijk dat klachten serieus worden genomen en zien deze ook als een kans om onze service verder te verbeteren.

Geschillenbemiddeling via WebwinkelKeur
Leidt de behandeling van uw klacht onverhoopt niet tot een oplossing waar beide partijen zich in kunnen vinden, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor onafhankelijke bemiddeling via WebwinkelKeur. Dit kan via de volgende pagina:

 https://www.webwinkelkeur.nl/k...

WebwinkelKeur zal in dat geval optreden als bemiddelende partij om alsnog tot een oplossing te komen.

Contactgegevens Elezza

Hoofdkantoor Elezza
Pletteburglaan 10
4191PG Geldermalsen
Nederland

E-mail info@elezza.nl

Telefoon +31 6 1036 2133


KVK nummer | 11046185
BTW nummer | NL808129016B01